AnnuleringsVOORWAARDEN

Annuleringsvoorwaarden van OF-US, februari 2025

Vergaderzalen en Spreekruimtes

Vanwege de toenemende drukte hanteren wij de volgende annuleringsvoorwaarden voor het reserveren van onze vergaderzalen en spreekruimtes:

  1. Kosteloos annuleren:
    Annuleren is kosteloos mogelijk tot 5 werkdagen vóór de gereserveerde datum.
  2. Annuleren binnen 5 werkdagen:
    Bij annulering tussen 5 werkdagen en 24 uur vóór de reservering brengen wij 50% van het totale bedrag in rekening.
  3. Annuleren binnen 24 uur:
    Bij annulering binnen 24 uur vóór de gereserveerde tijd wordt 100% van het totale bedrag in rekening gebracht.
  4. No-show:
    Indien u niet aanwezig bent zonder annulering, worden de volledige kosten in rekening gebracht.

Let op: Annuleringen dienen schriftelijk (per e-mail) te worden doorgegeven. De datum en tijd van ontvangst van de annulering gelden als leidraad.

Door het boeken van een ruimte gaat u automatisch akkoord met deze annuleringsvoorwaarden.